2012. július 23., hétfő

Lili babatakarója


Ismét baba takarót varrtam. Most egy csöpp lánynak. A barátnőm lett nagynéni, a mintát is ő választotta  "A szívhez szóló ajándékok" c. könyvből.
Igaz, már régebben elkezdtem, de miután az események felgyorsultak mert  picit előbb született. A szives közepe és az angyalkák már  több hete készen vannak.

A kört pici virág szalaggal szegtem, amit kézzel varrtam fel. A sárga szivet farkasfog dísziti és a rózsaszín szivecskén szintén kézzel varrt pici, szives szalag van.

A négy angyalka teljesen egyforma, gyapjúfilcből készültek. Kettőnek fehér, kettőnek lila virág van a kezében. Kézi varrással rögzitettem az anyagra. Még hiányzik a szeme és a virág szára

Miután megtüztem vettem észre, hogy a hátlapján van egy ici-pici rózsaszín folt. Ezt takartam le Lili nevével, ami szintén filcből készült.
Íme a végeredmény:


Lili azonban nemcsak takarót kapott. Amig fájt a derekam és nem tudtam varrni, kötöttem neki egy sapit, és két pár pici zoknit.

Remélem nem nőtte még ki

Finom meleg, két méretben




.

18 megjegyzés:

  1. Imola drága Lili imádni fogja:)

    VálaszTörlés
  2. Annyira kedves ajándékot készítettél! Azok az aranyos kis rózsaszín zoknik!!!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát azok tényleg nagyon picik. 40 szem az egész......

      Törlés
  3. Édes kis darabok!! :-)) Látszik rajtuk, hogy szeretetből készültek:-)
    Ági

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez nagyon speciális ajándék. Sok szomorúság végére tett pontot Lilike.

      Törlés
  4. Gyönyörű dolgokat készítettél !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. Ebben a könyvben annyi sok szépség van.

      Törlés
  5. nagyon jól néz ki, a zoknik tüneményesek

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)
      40 szem az egész. Meg lehet kötni másfél óra alatt.

      Törlés
  6. Gyönyörűséges a takaró, a zokni és a sapi is. Szíved-lelked benne! Nagyon sokat dolgozhattál a szívekkel, mert aprólékos munkának látom! Már én is nagyon vágyom egy kislány unokára is!

    VálaszTörlés
  7. Köszi Böbe. Aprólékos, de nem veszélyes.
    Nosza, beszéld meg a gyerekeiddel. :)

    VálaszTörlés
  8. Rengeteget dolgozol! Látom csillagot is varrtál kékfestőből. Ezek a darabok is csodaszépek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kékfestő csillagok a szivem csücskei. Ráadésul ahhoz Mariann segitsége is kellett.

      Törlés
  9. Pici lány nagy feladattal :-) Nagyon szurkoltam nekik én is . Nagyon szép lett a takaró, azok az apró zoknik meg ...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem megbirkózik vele! Minden esetre nagyon szoritok neki.

      Törlés
  10. :-) Bájos! Lili babának minden elképzelhető jót!

    VálaszTörlés