2010. október 3., vasárnap

Sütős napom volt..........







Tamás már napok óta mondogatta, hogy süssek almás pitét., amire Nóri húzogatta az orrát, mert nincs oda az almás dolgokért. Beszállt a süti kérésbe Zoli is, ő meg kuglófot szeretett volna. Attól tudok bepipulni,amikor mondogatja, hogy majd megtanul sütni. Azért szoktam húzni-halasztani a kuglóf sütést, mert azt szinte egyedül ő eszi meg.  Amire egyáltalán nincs szüksége. Tegnap eldöntöttem, hogy csinálok.



 Csak Nóri volt sütike  nélkül. Aztán este a blogok között olvasgatva találtam egy csokoládés cookies receptet, ami gyors, jól is néz és még finom is. 
Így aztán délelőtt nekiálltam sütögetni. Nem is tartott sokáig. Főznöm nem kellett, így volt időm mindent megcsinálni. 
Sajnos az almás pite nem lett olyan finom, mint kéne, mert elég izetlen volt az alma, a cookiesban meg elolvadtak a csokidarabok, aminek egyben kellett volna maradni. De ezt csak én tudom és nem vertem nagy dobra. Minden esetre eszméletlen finom lett. 
Itt a recept, ki lehet próbálni.

Csokoládés cookies:

1/2 csésze vaj. 3/4 csésze cukor, 10 dkg finom étcsoki. Összeolvasztjuk ezeket és hagyjuk kihülni.
Azután robotgépben összekeverjük 1 és 1/4 csésze liszttel, egy csipet sőval, fél csomag sütőporral , 1 ek kakaóporral és 1 tojással, belekeverünk a végén csokidarabokat vagy ami tetszik.
Sütőpapirra kiskanálnyi gombócokat teszünk, egymástól kicsit távolabb, mert sütés közben szétterül. 
180  °C-on 15 percig sütjük. Rácsra tesszük kihülni. 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése