2010. október 1., péntek

Töltött káposzta........



 Miután megsavanyodott  a káposzta, muszáj volt rögtön megkóstolni. Így aztán ma csináltam töltött káposztát. Nagyon finom lett. Azt hiszem, máskor is fogok káposztát savanyítani.
Tegnap megjártuk megint Svédországot. Ismét bevásároltam a következő hetekre. 
Vittük magunkkal a kávéfőzőt is.  Azért kicsit nehézkesebben ment a csere, mint terveztük, mert a főnök valami értekezleten ült és igy várnunk kellett délután kettőig. De amikor kettőkor visszamentünk, már ott várt a cseregép. 
Nagyon remélem, hogy ez most már tovább fog tartani, mint az előzőek. Azt mondja a nőci a boltban, hogy hát ez nem volt drága készülék, ez igaz, de előtte volt egy drága automata kávéfőzőnk, és az is csak egy évig múködött. Ki is cserélték, de a cseregép is elromlott és akkor a bolt visszaadta az árát, mert a cég megszüntette ezt a kávéfőző típust.
Egyébként azt nagyon érdekes módon vettük. A Jernia nevezetű bolt forgalmazta, ami olyan vas-, edénybolt féle, de még lehet kapni fesétkeket is. És az egyik éjjel kigyulladt a bolt festékes része és mindent kiárultak kedvezményesen a füstkár miatt. Hétfőn kezdték 40 %-os kedvezménnyel és minden nap emelkedett 10 %-kal. Na, igy vettük a kávéfőzőt a 60 %-os napon. 
Aztán bementem a Panduro hobby boltba. Már nagyon sok karácsonyi dolog van kirakva, amin nem is csodálkozom, hiszen vannak dolgok, amihez idő kell, mire elkészül. Én is vettem egy-két dolgot. 
Tervzem, hogy csinálok adventi koszorút, ahhoz vettem szalagot, meg fagolyós fejecskéket a manókhoz, meg Tilda anyagot, meg vékony bőr szijat és köztes szemeket a karkötőhöz.


Szóval már csak idő kell az alkotás elkezdéséhez.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése