2011. július 22., péntek

Nyaralásunk.........

.


Hazaút Lucával a hátsó ülésen
Régen jelentkeztem. Nem voltunk itthon. Nyaralni voltunk Magyarországon, mint minden évben. Időnként a gyerekek berzenkednek ellene, mondván, hogy mindig odamegyünk. Eleinte miattam, mostanában meg azért, mert a nagyapa már nagyon idős. Idén lesz 88 éves.
Hazautunk nem egészen úgy indult ahogy terveztük. Tudniillik az autónk (Citroen) május vége óta szervizben van. Gázadáskor leáll a motorja, a komputer nem ad üzemanyagot. Már kicseréltek rajta több, méreg drága alkatrészt, de nem segitett semmi. Miután kicsit sáros a szervíz a dologban, vagy annak érzi magát, nagyon rendesek voltak és biztositottak autót erre az időszakra. Sőt még a hazautazásunkhoz is.
De ez bizonytalan volt és az utazás előtti napon még este 7-kor nem volt nálunk az autó. Gondolhatjátok, mennyire nyűgös voltam a pakolás miatt.
Az autóval semmi probléma nem volt az úton, viszont Tamás az idnulás napjára tök náthás lett. Amiről később kiderült, hogy nem csak nátha, mert mindenkit megfertőzött. Mind a négyen megkaptuk és még a bátyámékra is rákentük. Gondolom az alap viruskat kicsit felerősitettük az kölcsön autóban lévő, évek óta nem cserélt aircondi szürőjében lévő baktuszokkal..... Minden esetre nagyon lassan gyógyultunk meg.
A lényeg, hogy otthon nem mertünk sehova elmenni, nehogy másokat is megfertőzzünk.
Csak az utolsó héten jöttünk helyre. Akkor meg apósom miatt futkostunk, mert ő lett beteg. Még a kutyával is jártunk az állatorvoshoz, mert neki meg bedurrant a füle.
Egyetlen pozitivuma volt az utazásnak, hogy Nóri megszerezte a jogosítványát.  Nagyon büszke vagyok rá és persze Tamásra is, aki 3 éve csinálta meg. Tudniillik ők itt nőttek fel, itt járnak iskolába.
Ugyan magyarul beszélünk itthon, de tanulni magyarul egészen más. Főleg az elsősegélyt.
Itt kint annyira drága a jogosítvány megszerzése, hogy esélyünk sem lett volna mindkét gyereknek előteremteni ezt a pénzt. 
Vissza utunk méltó befejezése volt az egész nyaralásnak. Hajnali négyre értünk haza...
Lassan utolérem magam a házi munkákkal, a kerttel, így lesz időm megint rendesen írni.
Az autónk azóta sem "gyógyult" meg. Állitólag most már személyes ügynek tekinti a műhelyfőnök.... Minden esetre nem vagyok nyugodt avval kapcsolatban, hogy mibe fog ez nekünk kerülni.....
Azért nemcsak Nóri jogsija volt az egyetlen pozitivum. Találkoztam több fórumtársammal, és nagyon jól éreztük magunkat együtt. Ez azért is volt nagyon klassz, mert többjüket csak virtuálisan ismertem eddig.
Nyugodtan kijelenthetem, hogy az elmúlt hat évben (mióta netezem) több, igen jó barátot szereztem.
Remélem ők is így gondolják ezt :))

.

2 megjegyzés: