2012. február 12., vasárnap

Anyák napja van ma nálunk....

.

Egyik kedvenc képem

Anyák napja van nálunk. Amig a gyerekek kicsik voltak mi is a májusit ünnepeltük. Amikor elkezdtek iskolába járni, akkor megemlékeztünk mindkettőről. Az utóbbi években ez a nap maradt meg. Februás második  vasárnapja.
A legtöbb országban ez az ünnep májusra, ezen belül a legtöbb helyen május második vasárnapjára esik, de nagyon sok országban más napon ünneplik.

·  február második vasárnapja:  Norvégia
·  március 21., a tavasz első napja: az arab világ legtöbb országa (például Egyesült Arab Emírségek,   Egyiptom, Irak, Kuvait, Libanon, Szaúd-Arábia)
·  március 25.: Szlovénia
·  május utolsó vasárnapja: Franciaország, Marokkó, Svédország
·  június második vasárnapja: Luxemburg
·  október harmadik vasárnapja: Argentína
·  december 8.: Panama  


Tamástól kaptam
 
Nóritól kaptam



 
Szeretem a primulát. A pirosnak nagyon finom illata van.


.

        5 megjegyzés:

        1. Boldog anyák napját!! és hogy másnapon van ezt nem tudtam, de hogy ennyiféle azt pláne nem!!Gyönyörűek a primuláid!!!

          VálaszTörlés
        2. Ugye milyen érdekes? Én is meglepődtem rajta. Nekem a május annyira evidens volt........ Szeretem a primulákat.

          VálaszTörlés
        3. Nem gondoltam én sem, hogy ennyi alkalommal ünneplik a nagyvilágban az anyák napját! Tudjátok mi a lényeg? Ne feledkezzenek meg rólunk! Gyönyörűek a primulák...

          VálaszTörlés
          Válaszok
          1. Ez így van. Éppen tegnap mondtam Tamásnak, hogy nem a virág ára a lényeg, hanem az, hogy megemlékezett róla.

            Törlés
        4. Nahát, ez engem is meglepett!

          VálaszTörlés