2012. március 25., vasárnap

Kékfestő csillagot varrtam....

.


Amikor januárban olvastam a Mariann és Mara felhivását , hogy Küldj egy kékfestő csillagot, az első gondolatom az volt, hogy milyen kár, hogy nincs kékfestő anyagom.  Mariannék Sárdi János kékfestő mester tiszteletére és felesége emlékére közöa varrást terveztek 92 blokkból, mert János bácsi 92 éves lesz. Az elkészült művet a falunak ajándékozzák. A csillag varrás egyik legfontosabb kikötése az volt, hogy csak eredeti kékfestő anyagból készülhet.
Nem is foglalkoztam különösebben vele, amig össze nem akadtam Mariannal a "Varrjunk együtt" játékban. Elkezdett izgatni a dolog és eszembe jutott, hogy van nekem kékfestő anyagom, ráadásul nem is egy, hanem kettő. Mert legalább kétféle kellett a csillag elkészitéséhez. Nagyon, nagyon régen varrt egy kékfestő ruhát a keresztanyám, amit nem nagyon hordtam, mert egész másképp csinálta meg, mint ahogy szerettem volna. Na ezt a ruhát tavaly szétbontottam,  ez lett volna az egyik anyag. Egy hetem ment rá a keresésére, és sehol nem találtam. Hiába volt meg a másik anyagom, az kevés volt. Elpanaszoltam Mariannak, aki annyira drága volt, hogy küldött nekem  kékfestő anyagotkat és evvel lehetővé tette számomra, hogy elkészithessem a csillagomat.
A csillag múlt vasárnap elkészült, kedden feladtam és pénteken meg is érkezett. (Szerintem ez postai csúcs )
Ezúton köszönöm meg mégegyszer Mariann segitségét.
Gondolom tudjátok mit szoktak mondani, a hires emberek a dijkiosztó ünnepségeken? Hogy ez a produkció nem jöhetett volna létre XY támogatás  nélkül. Na, most én is elmondhatom, hogy a csillagom nem jöhetett volna létre Mariann önzetlen segitsége nélkül :)


Hátlapja



.

5 megjegyzés:

  1. Meseszép! Na én ehhez a játékhoz időhiányában nem tudtam csatlakozni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösz Böbe. Pedig nagyon hamar kész lett. Igaz én addig szoktam tökölni, amig ki nem találom, hogy mit akarok csinálni.

      Törlés
  2. Ugyan már értekeztünk róla, de itt is írnám nagyon jó lett! A kékfestőid nagyon szépek, jól kihasználtad a minta adottságait! És ez a befejezés , hogy " nem jöhetett volna létre" :))))Köszönöm, hogy engem is nógattál egy kicsit és megvarrtam én is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Andi, de ez az igazság. Ha nem lett volna anyagom nem tudtam volna megcsinálni.
      Azért arra kiváncsi vagyok, hogy honnan fog előkerülni a szétbontott ruhám anyaga. Bár lehet már elajándékoztam

      Törlés
    2. Nekem is nagy keresésembe került, de rajtam Zsuzsa megkönyörült! Na majd elő kerül biztos, arra emlékeznél, ha elajándékoztad volna.

      Törlés