2012. november 22., csütörtök

Szépségeket kaptam.......



Még a cérnatartó csavarok nélkül

Nem is mutattam még nektek, hogy milyen szépségeket kaptam kreatívos barátnőimtől amikor otthon voltam.
Valamikor tavasszal mutattam Erikának, hogy milyen jópofa cérnatartót láttam. Erre csinált nekem egy teljesen személyre szólót. Sajnos nem tudom megmutatni a teljesen kész darabot, mert a sok cérnatartó csavar miatt olyan volt mint egy süni és hogy nehogy valami baja történjen feltettem a konyhaszekrény tetejére. Naná, hogy kapásból otthon felejtettük..... Már csak itt vettem észre , hogy nincs az autóban..... 
Miután Erikától mozaik nélkül nem lehet eljönni, még kaptam tőle két faliképet is.

Tilda

Lámpás lány

Aztán a szülinapomra Ancsától gyönyörű papirzsepi tartót kaptam, meg persze mákos-citromfüves szappanokat.


Most már hatodik éve, hogy van egy fórumos baráti társaságom. Véletlenül találkoztunk, sokan voltunk, de mi 11-en együtt maradtunk. Amikor otthon vagyok igyekszünk találkozni, de nélkülem is összejönnek a lányok többször is egy évben. Szinte mindig kapok valami apróságot mindenkitől, de most Jolától kapott keresztszemest szeretném megmutatni. Nemcsak varrta, hanem ő tervezte a mintát is. Gyönyörűséges lett.



És végül, de nem utolsósorban itt a kedvenc "bagolyom" Krisztától kaptam A dolog úgy történt, hogy amikor a "Varrjunk együtt" varrós csapat összejött láttam egy ilyen baglyot Krisztánál és nagyon tetszett. Erre Kriszta azt mondta, hogy  na majd csinál nekem egyet..... És tényleg megcsinálta. Sajnos személyesen nem tudtam elmenni érte, de ez sem volt akadály. Imádom.




Mégegyszer nagyon köszönöm, hogy gondoltatok rám!



12 megjegyzés:

  1. Kedves Luca !
    Nagyon boldog születésnapot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Évi, nagyon köszi. Szeptemberben 17-én volt...

      Törlés
  2. Nagyon szép ajándékokat kaptál. Legyen bennük sok örömöd!

    VálaszTörlés
  3. Jó is, ha vannak az embernek (nekünk) igazi és virtualis barátnői...mert társas és csevegő lények vagyunk.... :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépek az ajándékok!
    Én csak egy Erika mozaikost ismerek akinek ilyen a stílusa! :)
    Gyönyörűségesek az ő munkái is.

    VálaszTörlés
  5. Luca nagyon szépeket kaptál! Csak nem Gera került elő?

    VálaszTörlés
  6. Nem került elő,(sajnos) de tőle kaptam a mozaikokat.

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű és egyedi ajándékokat kaptál, büszke lehetsz a baráti társaságodra! :)

    VálaszTörlés