2012. november 4., vasárnap

Varrjunk együtt...... XVIII. Kaleidoszkóp





Lassan, de biztosan készülnek a blokkok. Evvel majdnem két napot szenvedtem Természetesen megint bebizonyosodott, hogy én voltam béna. Kiszabtam, megvarrtam, nem stimmelt,  kiszabtam  még egyszer. Gondoltam majd másnap megvarrom. Este az ágyban is ezn spekuláltam, hogy mi lehet az oka, hogy amikor összevarrom, nem ér össze. Mintha hiányozna valami.........  Hiányzott is. A varrás szélesség anyaga....... Én csináltam a sablont hozzá és nem rajzoltam fel ezt a bizonyos pár milimétert. És nem vagyok kezdő vagy mégis :) Na, jó Mónika egy két mintájánál nagyon is kezdő vagyok.

Szóval a kaleidoszkóp
A kaleidoszkóp minta egy optikai játék háromszögekkel a quilteken, átvitt értelemben pedig színesen kavargó változások gyors egymásutánja. A szó a görög nyelvből származik, jelentése: szép formát látni.






2 megjegyzés:

  1. Megszenvedted, megtanultad, de most már a tied!!! :)Jó lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, sok tanulsággal szolgált. És nem csak ez a blokk.

      Törlés