2012. november 16., péntek

Varrjunk együtt......XXII. Celtic twist




Ismét kelta minta volt a feladat, csak egy kicsit más mint a multkori.
A kelta nép története évezredekkel ezelőttre nyúlik vissza . ősi művészetüket az egybefonódó minták, a bonyolultan kidolgozott  szimbólumok, a spirálok és a különböző állatformák jellemezték Ezek nem útvesztők, hiszen egyetlen nyom vezet a középpontba és vissza. A kelták számára ez olyan ösvény, amely ugyan nehezen követhető, de csak ezeken érhetik a céljukat. Mindegyik utalás az ember végtelen utazására, amely során a tökélesedésre törekszik. A körök a végtelenséget, a spirálok a körforgást jelentik. 

 Ancsa,  ez meg a kedvedért újrázva :)












8 megjegyzés:

  1. Hiába, aki kitartó, annak meg lesz a takarója! :)

    VálaszTörlés
  2. Szép lett. A részeg ember lépése is sokkal szebb!!!!

    VálaszTörlés
  3. Jó lett, lesz ám takaró! Az már biztos! :)

    VálaszTörlés
  4. Ilyenkor döbbenek rá, hogy majd egy év elmaradásban vagyok :-(( Meg arra, hogy irigy is vagyok!!! Nem kicsit, hanem nagyon! A részeg ember blokk így már rendben van. Lapítottam,mert Ancsának igazat adtam, de ő már szólt, így én csendben maradtam.
    Ági

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig nyugodtan mondhattad volna. Ismered azt az érzést, amikor tudod,hogy nem egészen százas amit csináltál, de arra vársz, hogy más is mondja..... Na igy voltam én is. Már másnap megcsináltam. Gyorsan behozod a lemaradást. Az irigykedéssel én is igy vagyok, amikor a blogon olvasgatok :)

      Törlés