2013. augusztus 4., vasárnap

Gyűrűpárna Jucáéknak



Elkészültem a gyűrűpárnával. Nagyon jó érzés volt varrni és dísziteni. 
Nem volt egyszerű dekor karikagyűrűket venni rá. Ráadásul csak csomagban volt és aránylag kicsik, azért a célnak megfelelnek. 
Nagyon remélem, hogy tetszeni fog az unokahúgomnak. Azt sem tudom, hogy terveznek-e ilyesmit az esküvőre.
A párna fényképezése bizonyult a legnehezebb feladatnak. Miután este lettem kész vele,  a lámpafénynél nem akart a vaku villanni, úgy meg nem lett jó a kép. A végén csak sikerült.

vaku nélkül ilyen volt

vakuval, meg fénylik a baloldalán az anyag.






19 megjegyzés:

  1. szép ez biza, vakuval meg anélkül is! :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon szép lett, ügyes vagy

    VálaszTörlés
  3. Nagyon kis decens! Biztosan örülni fognak unokahúgodék...!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örültek neki, éppen gyűrűpárnákat nézegettek....

      Törlés
  4. Válaszok
    1. A legnehezebb dolog, hogy az ember ne csicsázza agyon, mert nagyon kinálja magát

      Törlés
  5. Nagyon szép lett, jól eltaláltad a díszítés mértékét! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig még nagyon nézegettem, hogy hova varrjak valamit....

      Törlés
  6. Nagyon szép lett, örülök, hogy megvarrtad! Nagyon jó kis örömöt szereztél az unokahúgodéknak!

    VálaszTörlés
  7. Köszi Andi. Te inspiráltál :)

    VálaszTörlés
  8. Hát elkészült...Csodaszép!!! Én biztosan nagyon örültem volna egy ilyennek az esküvőmön! :)

    VálaszTörlés